montyboy

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Amanda - 21 april 2013 18:30

Hej bloggen

Nu har man suttit och fixat en header eller rättare sagt kusinen har gjort det åt min medans jag satt bredvid och sa hur den skulle se ut.detta tog någoon timme men jag är nöjd.Nu ska jag städa på mitt rum sen ska jag se på Ponnyakuten k.19:15 och sen vet jag ej vad som händer. helgen har iallafall varit chill, typ ligga i sängen till 15 igår och sedan mat och ut till stallet och fixa över alla grejor från min stora låda till sadelskåpet, sen hem til kusinen igen och typ mysa med godis framför datorn hela kvällen och idag hem till mig och fixa med bloggen och ut med hunden på långpromenad. nu laddar jag för en ny vecka med nya utmaningar, göteborg horse show hela helgen med kusinen och sysslingen.längtar

                                      bye bye:)

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


hej jag heter Amanda, jag är en 16-årig rullstolsanvändare som älskar hästar, Yohio och The Ark.
På denna blogg kommer ni få ta del av min vardag som är allt annat än fläckfri.
Välkommen!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards